Andrea Graham The life is a game... and I'm not born to lose

Nombre de messages: 114 Age: 16 Nationalité: American, yeaah* Spring Mood: Darliing', i'm here ;) Date d'inscription: 15/02/2008
Spring Person Péché Mignon: Top Spring Line:
   (100/100) On Spot:
 | Sujet: Re: Springles Tour Ven 29 Fév - 19:19 | |
| June -> C'est dans ta fiche x )
Junie -> Muuse <3
Eric -> Oh ouii, les FOB <3 |
|
Colleen Halown Did you see the stylish kid in the riot ?

Nombre de messages: 161 Age: 24 Spring Song: Seven Nations Army . Whites Stripes Nationalité: Anglaise Spring Mood: Fola Fola Date d'inscription: 19/02/2008
Spring Person Péché Mignon: Les garçons ? Top Spring Line:
   (100/100) On Spot:
 | |
Alexander Bradford Admin | Fabulous Smarties

Nombre de messages: 508 Age: 19 Spring Song: What Became of Likely Lads Nationalité: Irlandaise Spring Mood: Euphorique Date d'inscription: 26/01/2008
   (10/10) On Spot:
 | Sujet: Re: Springles Tour Ven 29 Fév - 20:08 | |
| Tu as lu ma fiche *choquée* _________________ I'll tell you a story but you won't listen It's about a nightmare steeped in tradition It's the story of a coked-up pansy Who spents his nights in flights of fancy |
|
Junie Accorso Petit Ipod Shuffle

Nombre de messages: 13 Age: 21 Spring Song: Loose Lips. Nationalité: Française, Italienne & Américaine. Spring Mood: Quite okay. Date d'inscription: 27/02/2008
 | Sujet: Re: Springles Tour Ven 29 Fév - 20:18 | |
| Colleen > Oui Clémence Poesy est mignonne, enfin parfois je la trouve vraiment belle, parfois nan =) Pas compliquée la fille.
Andrea > Ah moi justement Muse j'aime plus xD |
|
Andrea Graham The life is a game... and I'm not born to lose

Nombre de messages: 114 Age: 16 Nationalité: American, yeaah* Spring Mood: Darliing', i'm here ;) Date d'inscription: 15/02/2008
   (100/100) On Spot:
 | Sujet: Re: Springles Tour Sam 1 Mar - 16:46 | |
| Ben oui que j'ai lu ta fiche x ) |
|